Friday 30 November 2012

Alhamdulillah


ya allah , rase macam da berabad tak update blog ni . sampai da bersawang , berhabuk dah ni . apsal kau da lame tak update blog ni aspa ? bukan sengaje la cik kak oi .  akibat jadual yang padat dan kerja yang bertingkat macam menara KLCC tu *oke itu tipu yang buat aku takde mase nak log in blog ni . 

hai , im Jamiatul Aspha :)


Dear Jamiatul Aspha, 

Thank you for your application in Comfori for the position of Sales Engineer dated Nov 27 2012. 

We are pleased to invite you for an interview as follows:- 

Date and Time: Dec 1 2012 11:30AM, click to respond now: AcceptReject or Request to Change 

Venue: E-02-03, Subang Square Business Center,, Jalan SS15/4G, 47500 Subang Jaya, Selangor 

Tel#: 3-56213630 

hah nampak tak kenape beriye sangat aku mengucapkan alhamdulillah tu . bangun tido je tengok henpon ade 1 mesej dari sape ntah mengatakan yang aku ade interview dan disuruh untuk cek email . sebaik sahaja aku cek email aku , alangkah terkejutnya apabila tarikh interview adalah esok ! 1 december 2012 . aje gile syarikat ni . takde tarikh lain ke . dah la aku duduk MUAR , interview nye kat SELANGOR pulak tu . tak sempat weh . takde sape nah anto pulak nye .

setelah berbincang dengan family , aku pun decide nak change tarikh kepada minggu depan 8 december 2012 . 

Ya Allah , ini semua kau yang beri . rezeki kau yang beri . aku bersyukur . aku mohon , permudahkan segalanya Ya Allah .

p/s : dear readers , please pray for me ya :D

love ,
Jamiatul Aspha Mohd Abolah

suka ? sila lah like ye

No comments:

Post a Comment

komen - komen yang bernas

hasil nukilan Jamiatul Aspha